Gamla Lo's


Tänkte lägga upp lite gamla lo's som jag har gjort.
Här har jag använt mig av photopearls.
En text istället för bild.
Tyckte pappret var så fint så ville inte dekorera för mycket.
En av de första jag gjorde.
Från en dansresa till Litauen.
Från en utbytesresa till Polen.
Dansresa till Italien. Servetten fick jag av en dansare från Polen.
Också en av de första jag gjorde.
Den första jag gjorde utan ett foto.
En till utan foto.
En med änglar.
En om kärlek.
Nalle Puh citat.
Bara en liten text.
Den första jag gjorde med en låttext.
En enkel utan massa dekorationer.
En på min lillebror när han kör cross. Han håller på att ramla på bilden.
Det var alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0